Ris, ros og kommentarer KNS havn

shutterstock 147211031KNS ønsker en ensrettet, rask og enkel måte å kommunisere med havnebrukerene.  Vi ønsker derfor at alle henvendelser relatert til havnen og driften av denne så langt som mulig rettes gjennom skjemaet under.  Dersom du fyller ut og sender inn dette, er vårt mål at du skal få svar innen 48 timer.   Eventuell feilretting eller utbedring kan naturligvis ta lenger tid enn dette.   Ingen sak er for liten eller for stor, og dersom henvendelsen din antas å være av almen interesse, vil vi vurdere å anonymisere den og legge den ut på websidene sammen med vårt svar.  Takk for at du bryr deg – sammen kan vi løfte mer og høyere!

Navn(*)
Please let us know your name.
Henvendelsen gjelder(*)
E-post(*)
Please let us know your email address.
Mobil(*)
Beskjed