onsdag, 26 februar 2014 00:00

Laser 4.7, Radial , Standard og Master

KNS treningsgruppe for Laser 4.7, Radial og Standard. Det forutsettes at seilerne stiller med egen båt. Treningen er for videreutvikling av seilere med fokus på regattaseiling.

Trening tirsdag, onsdag og torsdag fra kl 18:00 til 20:00. Tett oppfølging på alle større regattaer i Norge samt flere treningssamlinger gjennom hele året. For noen treningssamlinger utenfor Seilsportsenteret påløper det egenandel. KNS legger vekt på å holde kostnadene så langt nede som mulig gjennom ulike tiltak som felles transport, bo og innkjøp utstyr/båter

Seilerne skal være seilklare kl 1750 untatt tirsdag. På tirsdager er det Tirsdagsregatta som starter kl 18:00 - vi går på vannet kl 17:30

Treningsavgift:

Kr 6550,- inklusive båtplass for en sesong. Treningsavgiften blir faktureret til den enkelte i henhold til lister fra Klassekaptein.

Kontaktpersoner:

Klassekaptein: Hans Wang hans.wang@no.diabgroup.com mobil 928 26 688
Trener: Henrik Begby h.begby@gmail.com  mobil 454 15 868
Trener: Marthe Enger Eide marthe.enger.eide@gmail.com mobil 481 15 825

KNS treningsgruppe for Laser Master trening.

KNS ønsker alle voksne laser seilere velkommen til klubbregatta tirsdager og trening onsdager kl 18.00-20.00

tirsdager er det Tirsdagsregatta som starter kl 18:00 - vi går på vannet kl 17:30.

onsdager vil KNS stille med trener og seileren må være klare til å gå på vannet kl 18.00. Det blir en kort breefing kl 17.45.

Treningsavgift:

Kr 3250,- inklusive båtplass for en sesong. Treningsavgiften blir faktureret til den enkelte i henhold til lister fra Klassekaptein.

Kontaktpersoner:

Klassekaptein: Niclas Domack swenic@gmail.com mobil 407 24 124