Sommerhavn

KNS tilbyr medlemmer faste båtplasser basert på kontrakter med 15 års forskuddsleie.  I tillegg kommer en sesongleie og kostnad for tilgang til 600W / 4A strøm for de som ønsker det.  KNS har også 50-60 parkeringsplasser innenfor bommen.  Til disse selges parkeringskort.  Parkeringsplassene tildeles etter prinsippet om "førstemann til mølla" og det gis ingen plassgaranti.  Sommerhavnen starter 1. mai hvert år og løper ut uke 41. Prisene avhenger av båtplassens størrelse.  Alle våre mål på båtplasser er å anse som lysåpning.  Tildeling av plass gjøres i første kvartal og fakturering skjer primo mars måned. Vi har normalt også noen båtplasser tilgjengelig for ren sesongleie for ett år av gangen.
Klikk på link til vedlegget under for å laste ned søknadsskjema.

Read 10729 times Last modified on fredag, 27 januar 2017 08:58