Utfordinger fra andre seilforeninger

KNS mottar årlig mange invitasjoner våre samarbeidsklubber om ulike typer reggattaer. Det er mye team Racing, men også mange klubb regattaer for enkeltlag i fleet. Normalt dekkes startavgift/reise etc av deltagerne, men enkelte arrangement kan i noen tilfeller dekkes av disse KNS- se tabellen under. Under lister vi opp de aktuelle utfordringer/invitasjoner som p.t. er aktive. Ønsker du å representere KNS i noen av disse - ta kontakt mer Per Bøymo -per@kns.no eller 92226418.

Inviterende klubb  Sted  dato  Frist Beskrivelse Kostnader dekkes av:
Royal Southern YC (GB) Antigua 23-29 April 1. feb 2016

Felles Inter YC Challenge Cup. I fjor deltok 11 klubber også fra Kanada og Syd Afrika.

Det hele foregår under velkjente Antigua Sailing Week hvor det sosiale er like vektlagt som seilingen.

Mange aktiviteter også for de som ikke seiler. Invitasjonsbrev her

Den enkelte
 Segelclub Rhe Hamburg  Rio De Janeiro  24.aug 16  1.mai 2016  Race fra Rio til HAmburg. Invitasjonbrev her.  Den enklete