Velkommen til Aker Brygge Cup 2017

Færder Sailing Week starter opp 3. juni med Aker Brygge Cup for Kjølbåter på Bundefjorden og GRUNDIG J/70 Sailing Cup på Oslobanen.

Årets Aker Brygge Cup seiles lørdag  3. juni og søndag 4. juni.  For båtene som seiler på Bundefjorden er starten klokken 12, mens GRUNDIG sailingcup som seiles på Oslobanen starter klokken 10. Følgende klasser er invitert:  Melges 24, 11mOD,  Express, Drake og Knarr, X-35, First 31.7. Kunngjøring,påmelding og andre regattadokumenter blir publisert på www.manage2sail.no

Som vanlig stiller KNS med flotte seilaser. Lørdag inviteres det til Aftersail og middag for alle deltagerne på Aker Brygge. Premieutdeling er etter Mini Færderen 7. juni.

Deltagerne får ligge gratis på Akerbrygge fra fredag 2. juni til søndag 4. Det er begrenset antall plasser og de fordeles etterhvert som båtene melder seg på.

Read 11300 times Last modified on mandag, 27 februar 2017 10:31

KNS er Norges største seilforening og en aktiv regattaarrangør. KNS er tilsluttet Norges Seilforbund (NSF). Blant ca. 4000 medlemmer finner du en stor juniorgruppe, mange ivrige jenteseilere, hundrevis av tur- og havkappseilere og flere av Norges beste regattaseilere. I KNS finner du både fellesskap og særinteresser, alt avhengig av hva du er ute etter.
KNS har en fast ansatt ledelse og stab som dekker foreningens virksomhet og daglige drift.
Kongelig Norsk Seilforening,Huk Aveny 1,0287 Oslo
Telefon: 23 27 56 00,E-post:info@kns.no