Tirsdagsregatta for joller og brett 2016

jolleseilasTirsdag 19. april starter vårserien av tirsdagsregattaer for joller og brett på Ulabrand. Tirsdagsregattaene er en del av treningsopplegget for alle grupper fra nybegynnere til NC-seilere. For de mest uerfarne er det god oppfølgning på banen. Vi ønsker velkommen til en sesong med fine treningsregattaer og flere nye seilere på joller og brett.

Tirsdagsregattene er et lavterskeltilbud til alle våre seilere uavhengig av nivå. Hensikten med regattaene er, i tillegg til å øve opp regattaferdigheter for de mer erfarne, å introdusere gleden ved å seile regatta og å skape trygghet og et erfaringsgrunnlag for deltakelse i regattaer utenfor klubbnivå for de ferskeste.

Vi deler opp i vårserie og høstserie og poengberegningen er slik at det lønner seg å delta i flest mulig seilaser i løpet av serien.

Premieutdeling foregår på høstavslutningen i oktober

VÅRSERIEN 2016   Arrangeres hver tirsdag fra  19. april til 21. juni 18.00 - ca. 20.00

HØSTSERIEN 2016   Arrangeres hver tirsdag fra  23. august til 27. september kl 18.00 - ca. 20.00

Gratis påmelding

Resultater vår

Resultater høst

Read 8822 times Last modified on mandag, 01 august 2016 12:49

KNS er Norges største seilforening og en aktiv regattaarrangør. KNS er tilsluttet Norges Seilforbund (NSF). Blant ca. 4000 medlemmer finner du en stor juniorgruppe, mange ivrige jenteseilere, hundrevis av tur- og havkappseilere og flere av Norges beste regattaseilere. I KNS finner du både fellesskap og særinteresser, alt avhengig av hva du er ute etter.
KNS har en fast ansatt ledelse og stab som dekker foreningens virksomhet og daglige drift.
Kongelig Norsk Seilforening,Huk Aveny 1,0287 Oslo
Telefon: 23 27 56 00,E-post:info@kns.no