Brett Nybegynner

Dagtid

Dagtid i aktivetstskoletid

KNS arrangerer brett nybegynnertrening for barn / ungdom 10-15 år etter skoletid kl. 15.30-17.30. KNS tilbyr henteordning med maxitaxi fra skolen til seilforeningen. Tilbudet er til skolebarn 10-15 år. Treningen går over 6 tirsdager og arrangeres vår og høst. På nybegynner treningen gjennomgår surferne krav til bronsefinnen.
kveld

Trening kveldstid

KNS arrangerer brett nybegynnertrening for barn / ungdom 10-15 år. Treningen går over to sesonger, vår og høst. Treningen varer fra kl 18.00-20.00 og surferne kan velge om de vil seile en eller to kvelder pr uke. På nybegynner treningen gjennomgår surferne krav til bronsefinnen.

Foreldreseiling

Velkommen som voksen brettseiler i KNS!
Vi gleder oss til å ha deg med på vår morsomme trening og i løpet av sesongen se deg bli en skikkelig brettseiler, som mestrer de fleste forhold.
Jeg vil seile brett!