mandag, 22 mai 2017 00:00

Hold av helgen for høstsamlingen

Sætre gjestehavn i Hurum Sætre gjestehavn i Hurum Linn Krogh Hansen

Tur- og havseilergruppen ber sine medlemmer om å holde av 22.-24.september til årets høstsamling.

Hørsten samling for KNS´tur- og havseilere i Indr eOslofjord starter med samling fredag kveld i i bukten N/Ø for Oust øya, kjent som «De dødes tjern» (59°52.6’N, 10° 35,1’Ø)) Husk turseilerflagg under BB saling.

Lørdag kveld skal vi være gjester i Hurum Seilforenings lokaler i Sætre. HSF har kapasitet til maks 40 personer. Vi vil registrere påmeldte båter og stoppe påmeldingen dersom vi får flere enn 40 deltagere. Påmelding til hildepahovik@gmail.com, senest søndag 17. september

Lørdag formiddag blir det valgfri regatta til Sætre med start klokken 11 på lørdag; se eget vedlegg nederst i denne saken for informasjon og regattaprogram.

Vi har reservert plass til alle båter i gjestehavnen i Sætre, der den ytterste delen av den nordligste flytebrygga vil være til disposisjon for oss.

Vi bør være i havn i Sætre ca. klokken 15.00, slik at det blir tid til utarbeidelse av resultatliste, betaling av deltakeravgift, og å ha det litt sosialt. Deltakeravgift er kr 100 per person som kan betales til Hilde i Sætre.

Som vanlig ber vi alle båter å ta med mat som bidrag til et bugnende buffetbord til felles nytelse. Ta med drikke til eget forbruk. Maten bør settes på buffeten før premieutdelingen, som er klokken 1900. Et godt tips: Det er nokså sannsynlig at båtene ikke er under kommando når festen foregår. Det oppfordres derfor til at flaggene tas ned før vi samler oss til premieutdelingen og champagne

Etter premieutdeling og et glass champagne, er det duket for buffetmiddag klokken 19.30 Middagen avrundes med filterkaffe og ildsjelenes hjemmebakte kaker.

Read 338 times Last modified on mandag, 22 mai 2017 15:36